Klantbeleving DashboardWilt u direct inzage in de beleving van uw klanten? Het Klantbeleving Dashboard (KBD) is hiervoor dé oplossing.

Wat vindt uw klant?

Binnen een klantcontact-organisatie wordt veel gemeten zoals bereikbaarheid, service en kwaliteit. Maar wat vindt uw klant eigenlijk van uw dienstverlening? Met het meten van de klantbeleving krijgt u direct inzage in de verwachtingen en tevredenheid van uw klanten.

Wat is het?

Het Klantbeleving Dashboard maakt het mogelijk om realtime de klantbeleving te monitoren ten aanzien van een afgehandeld contact over de verschillende kanalen of een proces. Het online dashboard meet zaken als de net promotor score (NPS), de customer effort score (CES), de deskundigheid van uw medewerker, de klanttevredenheid en het herhaalverkeer (in één keer goed). Duidelijke meters geven direct de resultaten weer van de prestatie indicatoren die u graag wilt volgen.

Hoe werkt het?

Uw klant wordt uitgenodigd deel te nemen aan een tevredenheids-onderzoek. Het onderzoek wordt door de klant online ingevuld. De tevredenheid over het contact of de impact van een verandering, kan direct geanalyseerd worden. Want de uitkomsten van het onderzoek zijn direct zichtbaar op het Klantbeleving Dashboard.

De voordelen op een rij

  • Gebruiksvriendelijk
  • No-nonsense
  • Praktisch
  • Inzichtelijk
  • Snelle implementatie
  • Service
  • Paperless
  • Online en centrale opslag van data
  • Multichannel toepasbaar
  • Plaats onafhankelijk
  • 24/7 inzetbaar