Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

Altijd concreet en pragmatisch

Resultaten
in uw
klantcontact

Zonder response geen resultaat.

Response vergaren we op een laagdrempelige en voor u meest voordelige wijze. Door het inzetten van alle mogelijke beschikbare communicatiekanalen. De meest gebruikelijke zijn online surveys (e-mail en webbased) en onze geautomatiseerde telefonie oplossing.

Ook andere methoden passen ons zoals: informatie vergaren via sms, touchscreens op informatiezuilen of iPad , QR-codes, ons telefoon-team inzetten dat live telefonisch response verzamelt, ons veldwerk-team inzetten om face to face respondenten te bevragen tot het verwerken van papieren vragenlijsten. Response borgen op een zo efficiënt en goedkoop mogelijke manier.

 

Verdieping.

Met behulp van standaard analyses en rapportages kunt u de input die u continu ontvangt eenvoudig doorgronden. In uw persoonlijke dashboard krijgt u snel en gemakkelijk inzichten begint u met het concretiseren van resultaten.

Uw persoonlijke dashboard biedt duidelijk en vooral eenvoudig inzicht. Continu online op uw computer of laptop of via de app op uw smartphone of tablet. Zeer gebruiksvriendelijk. Met een eenvoudige klik kunt u resultaten gedetailleerd terugvinden. Door middel van grafische weergaven kunt u trends volgen, u kunt verbanden leggen middels de ingebouwde correlatieanalyse, via de tagclouds kunt u snel de kern ontdekken van open feedback en mocht u nog verder willen dan kunt u altijd alle verzamelde data exporteren.

Wilt u een gedetailleerde rapportage voor u op maat gemaakt? Onze business intelligence consultants staan voor u klaar!

Kortom, u krijgt op een overzichtelijke wijze een bron van informatie gepresenteerd die van onschatbare waarde is om die verbeteringen in te zetten tegen hogere klant- en medewerkertevredenheid en lagere kosten.

Zonder verbetering geen resultaat!

Na het uitdiepen van de opgebouwde resultaten is het zaak het verbeter-potentieel aan te pakken en te benutten. Verbeteringen doorvoeren in uw processen, het naar een hoger niveau brengen van de kwaliteit van uw dienstverlening, het trainen van uw medewerkers. Allemaal met als doel de klant- en medewerkertevredenheid naar een hoger plan te brengen en kosten te verlagen.

De verbetermodule biedt u de mogelijkheid om u primair te focussen op het verbeterpotentieel. Heeft u meer ondersteuning nodig dan heeft Ferment Management professionals ter beschikking die u op maat van dienst kunnen zijn.

In uw persoonlijke dashboard ziet u direct resultaat. U ziet meteen wat het effect is van uw verbeteringen. Zo kunt u, indien nodig, direct bijsturen.

Ferment Management en Klantcontact Monitor zijn in 2016 een strategisch partnership aangegaan. Het gezamenlijke doel is ‘diensten te bieden waarmee organisaties hun klantinteractie naar een zo hoog mogelijk niveau kunnen brengen’.  

Meer over deze samenwerking leest u op klantcontact.nl.

Productsheets

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.