Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

Evenementen in Klantcontact

17 juni 2017: Masterclass "vertaal cijfers en trends naar uw klantcontact jaarplan"
In deze masterclass namen Björn van de Voorde (ABN AMRO) Daniel Zwarts (QURRENT), Hirschel Hessel (KCM) en Martine Ferment (KIRC.nl) u mee naar wat ons in 2018 te wachten staat. Aan de hand van feiten, cijfers, ontwikkelingen, trends en praktijkvoorbeelden kreeg u inzicht in de Klantcontactmarkt van vandaag en keek u vooruit naar de markt van (over)morgen. De Masterclass bood concrete input voor uw klantcontactstrategie, -beleid en jaarplan van 2018.
19 & 20 april 2017: Multichannel Conferentie 2017

Op 19 & 20 april 2017 organiseerde Ferment Management samen met Stichting KIRC het Better Practices Theater tijdens de Multichannel Conferentie. De bezoekers waren enthousiast en voerden nuttige gesprekken over de huidige situatie, deelden ervaringen en bespraken het toekomstbeeld van klantcontact. De onderstaande video geeft een korte indruk vanuit de Stichting over dit evenement.