MASTERCLASSES INNOVATIE

Ferment Management biedt een jaarlijkse reeks van Masterclasses Innovatie in de gebieden van klantcontact, customer service en klantinteractie. Tijdens deze Masterclasses wordt het voor u mogelijk om te leren, geinspireerd te raken en vragen beantwoord te krijgen over een breed scala van onderwerpen ondergebracht in

3 innovatie-categorieen:
Management en medewerkers | Processen, resultaten en klanten | Techniek

Geplande en afgeronde Masterclasses

Masterclass Innovatie: AI in contact center management, QM in de volgende versnelling

Neem deel aan dit strategische en sector bepalende kennisevent over hoe klantcontactsector en AI elkaar aan het vinden zijn. U wordt tijdens deze unieke bijeenkomst verbonden met klantcases, panel discussies en inspirerende sprekers. Dit is dé gelegenheid om de waarde van AI voor Quality Monitoring te ontdekken terwijl u aan uw eigen klantcontact-blauwdruk bouwt.

> inschrijven

Masterclass Innovatie: videoklantcontact - 11 oktober 2018 -

Deze middag staat in het kader van #videoklantcontact oftewel videochat customer service. Laat u inspireren met cases van succesvolle implementaties van videoklantcontact zoals bij Rabobank, ING of andere organisaties. Gastvrouw Martine Ferment zal u tijdens deze middag meenemen in de reis van kanaalsturing op video. 24sessions zal haar ervaringen delen over de do’s en dont’s tijdens een selectie en implementatietraject.

> meer informatie over het programma en inschrijven.

24 mei 2018: Masterclass "Structureel verbeteren in uw klantcontact"
Paul Roosen van TüV, Karen Trotter van Alliander en Marco Toes van ABN AMRO deelden prachtige en nuttige ervaringen rondom structureel verbeteren. Onderbouwd met feiten, cijfers, ontwikkelingen, trends en praktijkvoorbeelden kreeg u inzicht in de mogelijkheden en onmogelijkheden van verbeteringen in specifieke klantcontact omgevingen.

 

 

 

 

De Masterclass bood concrete aandachtspunten voor verbeteringen en korte interactieve sessies zodat de bezoekers veel ruimte kregen om inhoudelijk over onderwerpen van gedachten te wisselen.

Kijk hier voor de Masterclass informatiepagina

17 juni 2017: Masterclass "vertaal cijfers en trends naar uw klantcontact jaarplan"
In deze masterclass namen Björn van de Voorde (ABN AMRO) Daniel Zwarts (QURRENT), Hirschel Hessel (KCM) en Martine Ferment (KIRC.nl) u mee naar wat ons in 2018 te wachten staat. Aan de hand van feiten, cijfers, ontwikkelingen, trends en praktijkvoorbeelden kreeg u inzicht in de Klantcontactmarkt van vandaag en keek u vooruit naar de markt van (over)morgen.

De Masterclass bood concrete input voor uw klantcontactstrategie, -beleid en jaarplan van 2018.

Kijk hier voor de Masterclass informatiepagina

19 & 20 april 2017: Multichannel Conferentie 2017

Op 19 & 20 april 2017 organiseerde Ferment Management samen met Stichting KIRC het Better Practices Theater tijdens de Multichannel Conferentie. De bezoekers waren enthousiast en voerden nuttige gesprekken over de huidige situatie, deelden ervaringen en bespraken het toekomstbeeld van klantcontact. De onderstaande video geeft een korte indruk vanuit de Stichting over dit evenement.