Het klantcontact-opstartmodel dat werkt

Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om klantencontacten beter te managen door het opzetten van een service of contact center is daarom eenvoudig gemaakt.

Wat betekent de opstart van een klantcontact center voor de interne processen en organisatiestructuur? Hoe groot moet het center zijn en welke contacten worden er verwerkt? Dit zijn zomaar een paar vragen die gesteld moeten worden om de inrichting van het klantcontact center een succes te laten zijn. Het opstartmodel van Ferment Management biedt hierbij de juiste ondersteuning.

Welke facetten van opstart het Ferment Management Start Me Up programma behandelt.

Het model biedt een stappenplan waarbij met alle facetten van de opstart van een contact center is rekening gehouden:

Succesvolle implementaties volgens het Ferment Management Start Me Up programma hebben bewezen dat in korte tijd met behulp van eigen resources een klantcontact center volgens de gestelde wensen ingericht kan worden.

 

Start Me Up is standaard in 3 vormen verkrijgbaar, maatwerk is mogelijk

  • Een volledig uitgewerkt plan van aanpak, waarmee u direct zelf aan de slag
  • Het uitgewerkte plan en de uitvoering van de bijbehorende workshops door een ervaren consultant van Ferment Management.
  • Het uitgewerkte plan, de uitvoering van de workshops en de inzet van experts van Ferment Management voor het projectmatig managen van de uiteindelijke implementatie van het contact center.

Uw Ferment Management contactpersoon is Olaf Friedrichs

06-27015195

olaf@fermentmanagement.nl