Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

In het nieuws

Van kennis en
ervaring 
kunnen we leren

AI zet Quality Monitoring in versnelling

Analyse Inzicht is de startop weg naarexcellente prestatiesen klanten als ambassadeurs. Analyse Strategie Bouw Realisatie Customer Excellence   Strategie Customer Excellence maakt het verschil en is haalbaar voor iedereen Analyse Strategie Bouw Realisatie...

Lees meer

More complaints, please!

Analyse Inzicht is de startop weg naarexcellente prestatiesen klanten als ambassadeurs. Analyse Strategie Bouw Realisatie Customer Excellence   Strategie Customer Excellence maakt het verschil en is haalbaar voor iedereen Analyse Strategie Bouw Realisatie...

Lees meer

Daar zit je dan met je goeie gedrag…

Regelmatig ben ik in gesprek met managers die een volgende stap willen zetten in hun dienstverlening: ‘iets’ moet beter, korter, goedkoper, sneller. Dat kan gaan om klanttevredenheid, sales, customer journeys, processen; van alles wat. Zo ook laatst. De manager had...

Lees meer

Let’s stay together

AnalyseInzicht is de startop weg naarexcellente prestatiesen klanten als ambassadeursAnalyseStrategieBouwRealisatieCustomer ExcellenceStrategieCustomer Excellence maakt het verschil en is haalbaar voor iedereenAnalyseStrategieBouwRealisatieCustomer...

Lees meer

Start Me Up Videoklantcontact

Met een weloverwogen klantcontact-opstartmodel begint u aan uw nieuw klantcontact kanaal voor videoklantcontact. Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om...

Lees meer

Integraal verbeteren in klantcontact

Zoekt u een manier om uw serviceverlening naar uw klanten structureel en integraal te optimaliseren? Ferment Management ontwikkelde een methodiek om onder eigen regie maar in samenwerking met professionele ervaringsdeskundigen op laagdrempelige wijze te verbeteren in...

Lees meer

KBD: Tool voor het meten van klanttevredenheid

Wilt u direct inzage in de beleving van uw klanten? Het Klantbeleving Dashboard (KBD) is hiervoor dé oplossing. De mening van uw klant geeft waardevolle input voor uw dienstverlening. Binnen een klantcontact-organisatie wordt veel gemeten zoals bereikbaarheid, service...

Lees meer

InRecord: tool voor registreren van klantcontact

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om uw (klant)contacten te registreren? Met het tool InRecord kunt u eenvoudig vastleggen welke vragen uw klanten stellen en hoe deze worden afgehandeld door uw medewerkers. En meten is weten!...

Lees meer

InQM Tool: tool voor kwaliteitsmonitoring

U wilt de kwaliteit van uw klantcontacten monitoren en verbeteren? De Quality Monitoring Module is snel inzetbaar, levert direct inzichtelijke managementinformatie én resultaat. Dit is de praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing. Realtime resultaten...

Lees meer

InSurvey: tool voor het meten van medewerkerstevredenheid

Wilt u de tevredenheid van uw medewerkers onderzoeken en verbeteren? Ferment Management deelt hierin graag haar jarenlange expertise en ontzorgt door de inzet van InSurvey. Met welk doel? InSurvey is een oplossing om snel onderzoek uit te voeren via het internet. Het...

Lees meer

Hoe krijg ik verzuimers snel weer terug?

Tijdelijk met een mannetje minder, dat gaat nog wel. Maar als verzuim structureel blijkt, als er voortdurend een op tien werknemers afwezig is, dan heb je werkelijk een probleem. De frontoffice van gemeente Den Haag pakte het bij de wortels aan. Medewerkers die met...

Lees meer

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Secured By miniOrange