Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

In het nieuws

Van kennis en
ervaring 
kunnen we leren

CONTACTCENTER OHRA NAAR VOLGENDE FASE

De uitdaging van de contactcentermanager: het bestaansrecht van je afdeling verdedigen. Olaf Friedrichs sprak met Maud Martens, Manager Contact Center & Operations bij OHRA

Lees meer

WhatsApp als kanaal bij Customer Service

Willen klanten wel via WhatsApp met bedrijven communiceren? Die vraag werd gesteld door Ruben Duinker (Woonlinie) op Linkedin. Voor een mooie nieuwe bijdrage op Klantcontact.nl dook ik in die Linkedin-discussie: wat vindt men van dit inmiddels niet meer zo nieuwe...

Lees meer

WhatsApp in Customer Service – Hoe nu verder?

Zo’n twee jaar geleden begon de WhatsApp-golf in customer service land. Niet zo vreemd als je weet dat de messaging app op meer dan 11 miljoen Nederlandse smartphones staat en bijna tien miljoen actieve gebruikers heeft, waarvan 7 miljoen dagelijks. Dat klinkt als een...

Lees meer

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.