Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

In het nieuws

Van kennis en
ervaring 
kunnen we leren

AI zet Quality Monitoring in versnelling

Artificial Intelligence lijkt een panacee voor kwalitatief klantcontact. AI kent geen werkrooster, noch beperkende werktijden, staat 24/7 klaar voor optimalisering van de klantenservice. AI staat altijd aan, ook voor onaangekondigde pieken in klantcontact, want het...

Lees meer

More complaints, please!

Retentiepotentieel: spoor je klanten aan om klachten te melden Onderzoekscijfers geven aan dat ontevredenheid over de dienstverlening de belangrijkste factor is voor het vertrek van klanten naar de concurrent. Duidelijk is dat dus niet alleen de prijs of...

Lees meer

Daar zit je dan met je goeie gedrag…

Artificial Intelligence lijkt een panacee voor kwalitatief klantcontact. AI kent geen werkrooster, noch beperkende werktijden, staat 24/7 klaar voor optimalisering van de klantenservice. AI staat altijd aan, ook voor onaangekondigde pieken in klantcontact, want het...

Lees meer

Let’s stay together

Retentiepotentieel: spoor je klanten aan om klachten te melden Onderzoekscijfers geven aan dat ontevredenheid over de dienstverlening de belangrijkste factor is voor het vertrek van klanten naar de concurrent. Duidelijk is dat dus niet alleen de prijs of...

Lees meer

Start Me Up Videoklantcontact

Regelmatig ben ik in gesprek met managers die een volgende stap willen zetten in hun dienstverlening: ‘iets’ moet beter, korter, goedkoper, sneller. Dat kan gaan om klanttevredenheid, sales, customer journeys, processen; van alles wat. Zo ook laatst. De manager had...

Lees meer

Start Me Up: het klantcontact-opstartmodel dat wérkt

  Het klantcontact-opstartmodel dat werkt Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om klantencontacten beter te managen door het opzetten van een service of...

Lees meer

Integraal verbeteren in klantcontact

Met een weloverwogen klantcontact-opstartmodel begint u aan uw nieuw klantcontact kanaal voor videoklantcontact. Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om...

Lees meer

KBD: Tool voor het meten van klanttevredenheid

Kostenbesparing door uitstroombeperking van uw klantcontact agents / adviseurs Herkent u zich in deze situatie? U hebt zojuist een compleet team geworven, de kandidaten gescreend, getest en aangeboden aan de betreffende afdelingsmanager en voor u het weet is 50% van...

Lees meer

InRecord: tool voor registreren van klantcontact

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om uw (klant)contacten te registreren? Met de meettool InRecord kunt u eenvoudig meten welke vragen uw klanten stellen en hoe dit wordt afgehandeld. En meten is weten Realtime resultaten InRecord...

Lees meer

InQM Tool: tool voor kwaliteitsmonitoring

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om de kwaliteit van uw (klant)contacten te monitoren en te verbeteren? De Quality Monitoring Module is snel inzetbaar, levert direct inzichtelijke managementinformatie én resultaat. Realtime...

Lees meer

InSurvey: tool voor het meten van medewerkerstevredenheid

Wilt u de tevredenheid van uw medewerkers onderzoeken? Ferment Management deelt hierin graag haar jarenlange expertise en ontzorgt door de inzet van InSurvey. Met welk doel? InSurvey is een oplossing om snel onderzoek uit te voeren via het internet. Het biedt de...

Lees meer

HOE KRIJG IK VERZUIMERS WEER SNEL TERUG?

Aandacht, aandacht, aandacht. Een aanpak die zich direct terugverdient. Tijdelijk met een mannetje minder, dat gaat nog wel. Maar als verzuim structureel blijkt, als er voortdurend een op tien werknemers afwezig is, dan heb je werkelijk een probleem. De frontoffice...

Lees meer

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.