Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

In het nieuws

Van kennis en
ervaring 
kunnen we leren

More complaints, please!

Retentiepotentieel: spoor je klanten aan om klachten te melden Onderzoekscijfers geven aan dat ontevredenheid over de dienstverlening de belangrijkste factor is voor het vertrek van klanten naar de concurrent. Duidelijk is dat dus niet alleen de prijs of...

Lees meer

Daar zit je dan met je goeie gedrag…

Regelmatig ben ik in gesprek met managers die een volgende stap willen zetten in hun dienstverlening: ‘iets’ moet beter, korter, goedkoper, sneller. Dat kan gaan om klanttevredenheid, sales, customer journeys, processen; van alles wat. Zo ook laatst. De manager had...

Lees meer

Let’s stay together

Kostenbesparing door uitstroombeperking van uw klantcontact agents / adviseurs Herkent u zich in deze situatie? U hebt zojuist een compleet team geworven, de kandidaten gescreend, getest en aangeboden aan de betreffende afdelingsmanager en voor u het weet is 50% van...

Lees meer

Start Me Up Videoklantcontact

Met een weloverwogen klantcontact-opstartmodel begint u aan uw nieuw klantcontact kanaal voor videoklantcontact. Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om...

Lees meer

Start Me Up: het klantcontact-opstartmodel dat wérkt

  Het klantcontact-opstartmodel dat werkt Het is overduidelijk dat goed bereikbare organisaties, waarbij klanten snel en direct geholpen worden, als succesvol te boek staan. De keuze om klantencontacten beter te managen door het opzetten van een service of contact...

Lees meer

Integraal verbeteren in klantcontact

Zoekt u een manier om uw serviceverlening naar uw klanten structureel en integraal te optimaliseren? Ferment Management ontwikkelde een methodiek om onder eigen regie maar in samenwerking met professionele ervaringsdeskundigen op laagdrempelige wijze te verbeteren in...

Lees meer

KBD: Tool voor het meten van klanttevredenheid

Wilt u direct inzage in de beleving van uw klanten? Het Klantbeleving Dashboard (KBD) is hiervoor dé oplossing. Met welk doel? Binnen een klantcontact-organisatie wordt veel gemeten zoals bereikbaarheid, service en kwaliteit. Maar wat vindt uw klant eigenlijk van uw...

Lees meer

InRecord: tool voor registreren van klantcontact

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om uw (klant)contacten te registreren? Met de meettool InRecord kunt u eenvoudig meten welke vragen uw klanten stellen en hoe dit wordt afgehandeld. En meten is weten Realtime resultaten InRecord...

Lees meer

InQM Tool: tool voor kwaliteitsmonitoring

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om de kwaliteit van uw (klant)contacten te monitoren en te verbeteren? De Quality Monitoring Module is snel inzetbaar, levert direct inzichtelijke managementinformatie én resultaat. Realtime...

Lees meer

InSurvey: tool voor het meten van medewerkerstevredenheid

Wilt u de tevredenheid van uw medewerkers onderzoeken? Ferment Management deelt hierin graag haar jarenlange expertise en ontzorgt door de inzet van InSurvey. Met welk doel? InSurvey is een oplossing om snel onderzoek uit te voeren via het internet. Het biedt de...

Lees meer

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.