Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

In het nieuws

Van kennis en
ervaring 
kunnen we leren

Integraal verbeteren in klantcontact

Zoekt u een manier om uw serviceverlening naar uw klanten structureel en integraal te optimaliseren? Ferment Management ontwikkelde een methodiek om onder eigen regie maar in samenwerking met professionele ervaringsdeskundigen op laagdrempelige wijze te verbeteren in...

Lees meer

KBD: Tool voor het meten van klanttevredenheid

Wilt u direct inzage in de beleving van uw klanten? Het Klantbeleving Dashboard (KBD) is hiervoor dé oplossing. Met welk doel? Binnen een klantcontact-organisatie wordt veel gemeten zoals bereikbaarheid, service en kwaliteit. Maar wat vindt uw klant eigenlijk van uw...

Lees meer

InRecord: tool voor registreren van klantcontact

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om uw (klant)contacten te registreren? Met de meettool InRecord kunt u eenvoudig meten welke vragen uw klanten stellen en hoe dit wordt afgehandeld. En meten is weten Realtime resultaten InRecord...

Lees meer

InQM Tool: tool voor kwaliteitsmonitoring

Op zoek naar een praktische en betaalbare Nederlandstalige oplossing om de kwaliteit van uw (klant)contacten te monitoren en te verbeteren? De Quality Monitoring Module is snel inzetbaar, levert direct inzichtelijke managementinformatie én resultaat. Realtime...

Lees meer

InSurvey: tool voor het meten van medewerkerstevredenheid

Wilt u de tevredenheid van uw medewerkers onderzoeken? Ferment Management deelt hierin graag haar jarenlange expertise en ontzorgt door de inzet van InSurvey. Met welk doel? InSurvey is een oplossing om snel onderzoek uit te voeren via het internet. Het biedt de...

Lees meer

HOE KRIJG IK VERZUIMERS WEER SNEL TERUG?

Aandacht, aandacht, aandacht. Een aanpak die zich direct terugverdient. Tijdelijk met een mannetje minder, dat gaat nog wel. Maar als verzuim structureel blijkt, als er voortdurend een op tien werknemers afwezig is, dan heb je werkelijk een probleem. De frontoffice...

Lees meer

CONTACTCENTER OHRA NAAR VOLGENDE FASE

De uitdaging van de contactcentermanager: het bestaansrecht van je afdeling verdedigen. Olaf Friedrichs sprak met Maud Martens, Manager Contact Center & Operations bij OHRA

Lees meer

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.