Analyse

 

Strategie

 

 

Bouwen

 

 

Realiseren

 

onze Consultancy

Waar staat uw bedrijf met betrekking tot klantenservice, klantcontact of klantinteractie? En waar wilt u naartoe?

Veel van de door Ferment Management uitgevoerde opdrachten beginnen met het helder stellen van de huidige situatie. Hierbij kunnen wij ons CIX Assessment, een quickscan of onze auditmethodieken inzetten. Met de uitkomsten kunt u direct aan de slag: zelfstandig of samen met de consultants van Ferment Management.

Quick Scan

De quickscan is een basisonderzoek dat Ferment Management uitvoert binnen uw organisatie. Deze quickscan kan ook als audit ingezet worden en is een feitenonderzoek over de prestaties van uw klantcontact.

Wij brengen in kaart hoe het contact met uw klanten verloopt. Slaagt u erin om uw klantcontact effectief af te handelen en leidt dit tot tevreden klanten?

In onze eindrapportage geven wij u tips en praktische adviezen om uw klantcontact te optimaliseren. Bij een audit rapporteren we over de mate waarin u voldoet aan de gestelde/gewenste standaarden. 

Benchmark

Inzichten in de prestaties en status van uw klantcontact kunnen waardevol zijn voor het aansturen en verder ontwikkelen van uw operations. Deze benchmark maakt inzichtelijk hoe andere bedrijven het binnen uw segment doen. Op deze manier kunt u een treffende vergelijking maken.

Ferment Management heeft voor u verschillende onderzoekmethodes ontwikkeld waardoor we u goed, snel en objectief kunnen adviseren.

Een aantal van deze onderzoekmethodes kan voor iedere branche worden ingezet. Daarnaast heeft Ferment Management ook marktspecifieke onderzoeken beschikbaar. Interesse?

 

CIX ASSESSMENT

Met het CIX Assessment van Ferment Management krijgt u inzicht waar u nu staat en waar u zou willen staan. Bij deze unieke methode staat het evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid voorop. De uitkomsten van het CIX Assessment worden aan u gepresenteerd.

De rapportage laat zien hoe u van de huidige situatie tot de gewenste situatie kunt komen, inclusief prioriteiten met korte en lange termijn actiepunten.

In onze eindrapportage geven wij u tips en praktische adviezen om uw klantcontact te optimaliseren.

Lees meer over het CIX Assessment

 

en meer…

Ferment Management kan uw organisatie ondersteunen bij zeer specifieke vraagstukken. 

Denk hierbij aan:

  • ECCS of COPC gap-analyse;
  • sourcing (insourcing, outsourcing, co-sourcing, managed insourcing)’
  • kanaalkeuze;
  • roadmap naar High Performance Organisation (HPO);
  •  innovatievraagstukken;
  • mystery onderzoek;
  • rapportagemodellen;
  • teamontwikkeling;
  • pakketselectie.

Neem contact op 

 

Meer weten?

Olaf Friedrichs helpt u graag verder

 

 06-27015195

 olaf@fermentmanagement.nl


 Keuze via ons contactformulier