Analyse

 

Strategie

 

 

Bouwen

 

 

Realiseren

 

Projectmanagement in klantcontact

 

De projectmanagers van Ferment Management bieden ondersteuning in het succesvol tot uitvoering brengen van uw projecten in klantcontact.

Wij helpen onze klanten met het beheerst uitvoeren van zowel eenvoudige als complexe projecten. Hierbij kan Ferment Management verschillende rollen vervullen. Daarnaast bent u met Ferment Management verzekerd van een beproefde aanpak, waarbij u profiteert van onze best practices.

Onze professionals ondersteunen u in alle fasen van uw project: 

 

  • projectplan inclusief opdrachtformulering en prioriteitstelling;
  • begroting;
  • planning;
  • aansturing van projectteams;
  • kwaliteitsmanagement;
  • risicomanagement.

 

Value statements

 

Implementatie commerciële inbound en outbound

Projectmanagement, Workshops, Call Center Management & Coaching Resultaten: Implementatie WFM Implementatie kwaliteitsmanagement KPI’s bepaald Professionaliseren Call Center Uitbreiding dienstenmatrix Transitie werkzaamheden van decentraal naar centraal Kernwoorden: transitie, inbound, outbound, projectmanagement

Call Center Manager a.i. opzetten Klantenservice als shared service center

Professionaliseren nieuwe afdeling Klant & Kwaliteit

Programmamanagement Inzichtelijk maken projecten (doorlooptijd, Sprints, financieel) Lean werkwijze borgen in de operatie Coachen management Opleidingsvisie en plan opstellen Resultaten: Van reactief naar proactief gedrag Vier miljoen verbeterpotentieel projecten opgezet en gemanaged Permanente educatie geïntroduceerd Van NZA aanwijzing (< 60%) naar 98% score Transitie vestiging (sluiting en opzet) Kernwoorden: lean, programmamanagement, managementcoaching, opleidingsvisie, transitiemanagement.

Programmamanager

Samenvoegen servicedesken/optimaliseren interne klantprocessen

Projectmanagement In kaart brengen en optimaliseren van interne klantprocessen Verbeteren en uitbreiden digitale dienstverlening Realiseren van een FTE reductie Coachen en begeleiden van medewerkers Resultaten: Eén servicedesk, voorheen 3, voor alle interne klantvragen Reductie FTE 50%, reductie live contacten >60% Processen geoptimaliseerd en waar mogelijk gedigitaliseerd. Verbeterde medewerkers- en klanttevredenheid 8+ Eenduidige en uniforme afhandeling… Read more “Samenvoegen servicedesken/optimaliseren interne klantprocessen”

Projectmanager optimaliseren en samenvoegen servicedesken

Meer weten?

Olaf Friedrichs helpt u graag verder

 

 06-27015195

 olaf@fermentmanagement.nl


 Keuze via ons contactformulier