Analyse

 

Strategie

 

 

Bouwen

 

 

Realiseren

 

Projectmanagement in klantcontact

Ferment Management biedt ervaring en vakkunde in projectmanagement. Onze projectmanagers in klantcontact bieden ondersteuning in het succesvol tot uitvoering brengen van uw projecten.

Wij helpen onze klanten in de klantcontactsector met het beheerst uitvoeren van complexe projecten. Met het vervullen van verschillende rollen bent u verzekerd van optimale begeleiding met een beproefde aanpak en aanwezigheid van best practice ervaring. Om complexe projecten goed te kunnen ondersteunen beheersen onze professionals de verschillende aspecten van projectmanagement. Hiermee kunnen wij morgen uw projectteam aanvullen met de gevraagde expertise en daadkracht.

 

Onze mensen in projecten richten zich onder andere op:

  • Projectplan inclusief opdrachtformulering en prioriteitstelling.
  • Begroting.
  • Planning.
  • Aansturing van projectteams.
  • Kwaliteitsmanagement.
  • Risicomanagement.
  • Projectmanagement. 
  • Adaptiviteit van uw organisatie.

 

Value statements

 

Implementatie commerciële inbound en outbound

Projectmanagement, Workshops, Call Center Management & Coaching Resultaten: Implementatie WFM Implementatie kwaliteitsmanagement KPI’s bepaald Professionaliseren Call Center Uitbreiding dienstenmatrix Transitie werkzaamheden van decentraal naar centraal Kernwoorden: transitie, inbound, outbound, projectmanagement

Call Center Manager a.i. opzetten Klantenservice als shared service center

Samenvoegen servicedesken/optimaliseren interne klantprocessen

Projectmanagement In kaart brengen en optimaliseren van interne klantprocessen Verbeteren en uitbreiden digitale dienstverlening Realiseren van een FTE reductie Coachen en begeleiden van medewerkers Resultaten: Eén servicedesk, voorheen 3, voor alle interne klantvragen Reductie FTE 50%, reductie live contacten >60% Processen geoptimaliseerd en waar mogelijk gedigitaliseerd. Verbeterde medewerkers- en klanttevredenheid 8+ Eenduidige en uniforme afhandeling… Read more “Samenvoegen servicedesken/optimaliseren interne klantprocessen”

Projectmanager optimaliseren en samenvoegen servicedesken

Professionaliseren nieuwe afdeling Klant & Kwaliteit

Programmamanagement Inzichtelijk maken projecten (doorlooptijd, Sprints, financieel) Lean werkwijze borgen in de operatie Coachen management Opleidingsvisie en plan opstellen Resultaten: Van reactief naar proactief gedrag Vier miljoen verbeterpotentieel projecten opgezet en gemanaged Permanente educatie geïntroduceerd Van NZA aanwijzing (< 60%) naar 98% score Transitie vestiging (sluiting en opzet) Kernwoorden: lean, programmamanagement, managementcoaching, opleidingsvisie, transitiemanagement.

Programmamanager

Meer weten?

Olaf Friedrichs helpt u graag verder

 

 06-27015195

 olaf@fermentmanagement.nl


 Keuze via ons contactformulier