Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

concreet en pragmatisch

Resultaten
in uw
klantcontact

Bij Ferment Management kunt u terecht voor advies, begeleiding of het invullen van een tijdelijke positie.

Wij helpen bij de planning en realisatie van uw service-, marketing- en verkoopdoelstellingen met klantcontact. Wij richten ons op de integratie van mensen, middelen en processen binnen uw organisatie. Op basis van deze pijlers ontvangt u passend, concreet en doelgericht advies voor de inrichting van (onderdelen) van uw klantcontactorganisatie. De vertaling naar uitvoering en aantoonbare resultaten is waar wij om bekend staan.

Het team van Ferment Management bestaat uit ervaren, gemotiveerde, zelfstartende en zelfstandig werkende interim professionals, consultants en specialisten. Onze consultants hebben kennis en ervaring uit opdrachten bij inhouse en facilitaire klantcontactcenters binnen kleine en grote organisaties en instellingen. U komt ons tegen op de werkvloer, bij het middle management en in de boardroom. 

Onze aanpak van meer complexe projecten bestaat uit vier bewezen stappen

 

     

    Customer Excellence prestaties zijn meetbaar. Analyseer uw CX prestaties en leer van anderen. Mix ervaringen, relevante kennis en interne feiten voor uw beeldvorming en creëer het startpunt voor verbetering van uw klanttevredenheid.

    Uw Customer Excellence plannen versterken de richting van uw bedrijf. Maak uw Customer Excellence strategie uniek en relevant voor uw klanten, zodat zij herkenbaarheid, gemak en plezier in klantinteractie ervaren.

    Een werkende en effectieve customer service operatie bouwen vraagt om heldere plannen, kennis van “de wet van de communicerende vaten” en motivatie. Bouw en verbeter uw Customer Excellence-beleid organisatiebreed en effectief.

    Voor het uitvoeren van de Customer Excellence operatie is kennis en ervaring nodig. Voer uw customer experience operatie excellent uit en bereik customer service op het hoogst gewenste niveau. Zorg voor continuïteit in Customer Experience.

    Contact

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Contact

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.