CIX informatie aanvragen

Start uw CIX-ervaring nu en vraag uw informatie aan.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

3 soorten assessments

WORKSHOP-assessment

Ga grondig en diep het proces in onder begeleiding van onze experts. U leert al snel, veel tijdens dit proces en u ontvangt substantiële en direct bruikbare feedback over uw totale operatie.

U ontvangt een rapportage gebaseerd op uw eigen beeld van uw huidige en gewenste CIX én onze expert-opinions en aanbevelingen. Het workshop proces levert u naast volwassenheid-inzichten essentiële consensus met uw stakeholders. Hiermee zet u dus al snel stappen naar het uitvoeren van de benoemde acties.

Gemiddelde duur: 3 dagdelen*

Oplevertijd rapportage: 5 werkdagen*

CIX Investigation

Het CIX Investigation duurt doorgaans twee tot drie dagen inclusief begeleiding door één of twee van onze ervaren specialisten. Het assessment is inclusief observaties, data gedreven prestatie-analyses, benchmarken van deze data, gerichte één op één gesprekken, stakeholder engagements en workshops.

De bevindingen worden aan u en uw organisatie gepresenteerd en in een gedetailleerd aanbevelingsrapport aan u aangeboden. De rapportage voegt de mappings van uw klantinteractie in het CIX Framework, meningen van u en uw stakeholders, onze analyses, observaties en expert-opinions samen tot een professioneel, integraal en actiegedrevenplan.

U heeft onderbouwd overzicht in de krachten en kansen van uw klantinteractie, geprioretiseerd naar de drie tot vijf belangrijkste acties om tot aanmerkelijke prestatieverbeteringen te komen.

Gemiddelde duur: 6-10 dagen*

Oplevertijd rapportage: 10 werkdagen*

Liever zelf doen?

U gaat zelf aan de slag met ons CIX-framework en ziet resultaten in het CIX-dashboard. Onze CIX experts monitoren de voortgang.

U ontvangt een beknopte en heldere rapportage van de huidige situatie in Klantinteractie.

Gemiddelde duur: 2-4 uur*

Oplevertijd rapportage: 3 werkdagen*

CIX structureert snel en professioneel het beeld en mogelijkheden van uw klantinteractie.

Deze beproefde aanpak laat zich uitstekend gebruiken voor organisaties die op zoek zijn naar inzichten die leiden tot keuzes en consunsus onder stakeholders. Klantcontact Managers gebruiken CIX als basis voor het jaarplan én de uitvoering van de acties in dat plan.

Meer weten?

Olaf Friedrichs helpt u graag verder

 06-27015195

 olaf@fermentmanagement.nl


 Keuze via ons contactformulier