Analyse

Strategie

Bouwen

Realiseren

ARTIKELEN

AI zet Quality Monitoring in versnelling

Publicaties   Wij zijn in staat geweest onze verandering in gang te zetten en tot een succes te maken door de kundigheid en ervaring van Ferment Management. Wij zijn onder de indruk van de reikwijdte naar kennis en diensten voor ontwikkeling en werving van...

More complaints, please!

Retentiepotentieel: spoor je klanten aan om klachten te melden Onderzoekscijfers geven aan dat ontevredenheid over de dienstverlening de belangrijkste factor is voor het vertrek van klanten naar de concurrent. Duidelijk is dat dus niet alleen de prijs of...

Hoe krijg ik verzuimers snel weer terug?

Tijdelijk met een mannetje minder, dat gaat nog wel. Maar als verzuim structureel blijkt, als er voortdurend een op tien werknemers afwezig is, dan heb je werkelijk een probleem. De frontoffice van gemeente Den Haag pakte het bij de wortels aan. Medewerkers die met...

Contactcenter Ohra naar volgende fase

De uitdaging van de contactcentermanager: het bestaansrecht van je afdeling verdedigen. Olaf Friedrichs sprak met Maud Martens, Manager Contact Center & Operations bij OHRA

  • Categorieën