The age of the Customer

Het contactcenter zorgt voor verrassende prestaties en wordt steeds belangrijker voor het creëren van klantwaarde.

De macht ligt bij de consument

De consument heeft zich ontwikkeld en verwacht verrassende, en vernieuwende service. Kent u de kanalen net zo goed als zij dat doen?
Bepaal uw klantcontactstrategie o.b.v. huidige én toekomstige ontwikkelingen. Welke trends en kengetallen zijn in 2018 voor u van belang? Wat zijn de laatste nieuwtjes en waarmee behaalt u direct al quick wins?

Tijdens deze Masterclass krijgt u inzichten die helpen bij het vertalen van cijfers en trends naar een haalbaar en inspirerend klantcontact jaarplan.

De Klantcontactmarkt is continu in beweging. Als organisatie zult u voortdurend uw strategie moeten afstemmen op klantverwachtingen. In deze Masterclass nemen Martine Ferment, Hirschel Hessel en Daniel Zwarts u mee naar wat u in 2018 te wachten staat. Aan de hand van feiten, cijfers, ontwikkelingen, trends én praktijkvoorbeelden krijgt u inzicht in de huidige Klantcontactmarkt en blikken wij met u vooruit naar de markt van (over-) morgen. De Masterclass biedt u concrete input voor uw klantcontactstrategie, -beleid en jaarplan van 2018.

Na het volgen van deze Masterclass:
Weet u wat de belangrijkste cijfers zijn, op dit moment in de markt;
Kent u actuele trends en ontwikkelingen in 2018 en verder;
Bent u in staat om uw strategie stevig en betrouwbaar te onderbouwen;
Bepaalt u welke zaken voor uw jaarplan 2018 belangrijk zijn;
Deelt u uw ideeën en vragen met branchegenoten;
Maakt u een goede start voor de komende budgetronde;
 Vergroot u uw netwerk met vakgenoten.

In deze Masterclass ontwikkelt u uw visie op het Klantcontact jaarplan / budget waarmee u zich als KCC-manager onderscheidt. U gaat in deze Masterclass praktijkgericht aan de slag en direct uw ideeën toepassen. 

U krijgt antwoorden op vragen zoals:
Welke trends zijn voor u belangrijk?
Wat gaat er goed in uw organisatie met betrekking tot Customer Excellence?
Wat zijn uw actiepunten voor de komende tijd?

Deze Masterclass zorgt ervoor dat u de juiste aanpak kiest passend bij uw organisatie en uw klanten. Trends en ontwikkelingen worden gekoppeld aan ervaringen vanuit de praktijk onderbouwd met actuele cijfers vanuit kwaliteitsmonitoring. U gaat aan de slag met de dynamiek tussen mensen, processen en middelen.

Na de Masterclass is het maken van een jaarplan inclusief budget met betrouwbare business cases voor 2018 een stuk eenvoudiger geworden!

 

Praktische informatie

Onderwerp: Vertaal cijfers en trends in uw klantcontact jaarplan.

Voor: Contact Center Managers, Klantcontact Managers, KCC Managers.

Datum: Woensdag 14 juni 2017

Ontvangst: 13:00 uur

Aanvang: 14:00 uur

Afsluiting met netwerkborrel: 17:00  tot 18:00 uur

Locatie: Vreeswijksestraatweg 22, Nieuwegein

DIRECT INSCHRIJVEN

Met nieuwe inzichten en inspiratie werkt u samen met deze geweldige masters uit het klantcontact center.

Ferment Management behandelt in haar Masterclasses uiteenlopende onderwerpen binnen het vakgebied van klantcontact. Tijdens deze Masterclasses behandelen wij aspecten van Customer Contact Center Operations, Customer Journey en Customer Excellence.
De Masterclasses duren altijd een 3 uur en bestaan uit dag- of avondbijeenkomsten. De Masterclasses zijn interessant voor iedereen die zich in een bepaald thema binnen het vakgebied Klantcontact willen verdiepen.
Voor meer informatie neemt u contact op met Ferment Management op info@fermentmanagement.nl of telefonisch op 088-337 6368.

Kantoor: Vreeswijksestraatweg 22, 3432NA Nieuwegein